Markkinointi luo kannattavia asiakassuhteita
Markkinoinnin aineopinnoissa tutkit asiakkaita, kuluttajia, liiketoimintaa ja niiden välisiä suhteita eri näkökulmista. Saat tietoa ja osaamista, jota tarvitaan nykyään erilaisissa organisaatioissa aina yrityksistä yhdistyksiin ja julkisiin organisaatioihin.
Opinnoissa painottuu digitalisaation vaikutusten ymmärtäminen organisaatioiden myynti- ja markkinointistrategioissa sekä asiakkaiden käyttäytymisessä, esimerkiksi verkko-ostamisessa ja sosiaalisessa mediassa.
Avoimessa yliopistossa opiskelet markkinointia joustavasti: voit aloittaa opintoja ympäri vuoden ja opiskella etänä verkon välityksellä. Muista myös avoimen väylä Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluun.
Opiskele opintokokonaisuus tai yksittäisiä kursseja
- Opintojen laajuus on 35 opintopistettä. Taustaksi tarvitset liiketoimintaosaamisen perusopinnot tai niitä vastaavat opinnot. Lisätietoja löydät Näin aloitan opintoni -välilehdeltä.
- Perusopintotasolta löydät YTTP1120 Markkinoinnin perusteet -opintojakson ilman esitietovaatimuksia.
- Voit opiskella markkinointia myös yksittäisinä aineopintojaksoina, jolloin esitiedoksi riittää YTTP1120 Markkinoinnin perusteet (5 op) tai vastaavat tiedot.
- Aineopintojaksoja voit opiskella täysin etäopiskellen.
- Markkinoinnin aineopintoihin ei sisälly opintojaksoa YMAA1920 Aineopintojen seminaarityöskentely ja tutkielma, vaan jakso opiskellaan tarvittaessa 35 op:n lisäksi. Mikäli opiskelet myös jakson YMAA1920, lisäksi tulee suorittaa johdantojaksot JSBA1110 Metodiopinnot ja JSBA1120 Tiedonhankintamenetelmät.
- Lue lisää Näin aloitan opintoni -välilehdeltä
Tutustu myös:
- Kauppatieteiden koko opintotarjontaan
- Kauppatieteiden avoimen väylään
Opintoihin ilmoittautuminen
Ilmoittautumaan pääset klikkaamalla alta itseäsi kiinnostavaa opintojaksoa ja valitsemalla Ilmoittaudu opintoihin -välilehden.