YMAAIP-JYUAVOIN Markkinoinnin aineopinnot (35 op)
Kuvaus
Markkinoinnin aineopinnot käsittelevät kuluttajakäyttäytymistä, asiakassuhde- ja palvelujohtamista, markkinoinnin johtamista, tuotteistamista ja myyntiä, kansainvälistä markkinointia ja markkinointitutkimusta.
Tämä kokonaisuus on tarjolla avoimena yliopisto-opetuksena Jyväskylän yliopiston avoimessa yliopistossa.
Osaamistavoitteet
Markkinoinnin aineopinnot suoritettuaan
- opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
- opiskelija hallitsee erityisesti asiakkuuksien, asiakas- ja kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin prosessien perusteet osana organisaation toimintaa.
- opiskelija pystyy soveltamaan markkinoinnin keskeistä teoreettista tietoa pienimuotoisissa kehittämistehtävissä.
- opiskelija tunnistaa markkinointiin liittyvät keskeiset eettiset kysymykset ja ongelmat.
Esitietojen kuvaus
YTTP1120 Markkinoinnin perusteet 5 op
Rakenne
Pakolliset opinnot
Valitse kaikki (12 op)Valinnaiset opinnot
Valitse väh. 23 op- DGKA1003 Digitalisoituva kauppa (5 op)Ei julkaistu tälle opetussuunnitelmakaudelle