YMAAIP Markkinoinnin aineopinnot (35 op)
Opinnon taso:
Aineopinnot
Arviointiasteikko:
0-5
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Opetussuunnitelmakaudet:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Valinnaiset opinnot:
Ei
Kuvaus
Markkinoinnin aineopinnot käsittelevät asiakaskäyttäytymistä ja asiakassuhde- ja palvelujohtamista. Valinnaisten kurssien kautta opiskelijan on lisäksi mahdollista syventää ymmärrystään markkinointiresurssien- ja toimenpiteiden hallinnasta eri toimintaympäristöissä sekä perehtyä viestinnän teemoihin.
Osaamistavoitteet
Markkinoinnin aineopinnot suoritettuaan
- opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
- opiskelija hallitsee erityisesti asiakkuuksien, asiakas- ja kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin prosessien perusteet osana organisaation toimintaa.
- opiskelija pystyy soveltamaan markkinoinnin keskeistä teoreettista tietoa pienimuotoisissa kehittämistehtävissä.
- opiskelija tunnistaa markkinointiin liittyvät keskeiset eettiset kysymykset ja ongelmat.
- opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
- opiskelija hallitsee erityisesti asiakkuuksien, asiakas- ja kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin prosessien perusteet osana organisaation toimintaa.
- opiskelija pystyy soveltamaan markkinoinnin keskeistä teoreettista tietoa pienimuotoisissa kehittämistehtävissä.
- opiskelija tunnistaa markkinointiin liittyvät keskeiset eettiset kysymykset ja ongelmat.
Rakenne
Valitse kaikki (35+ op)
Valinnaiset opinnot
Valitse väh. 13 op- DGKA1003 Digitalisoituva kauppa (5 op)Ei julkaistu tälle opetussuunnitelmakaudelle