YMAA3220 Digitaalinen markkinointi (6 op)

Opinnon taso:
Aineopinnot
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
englanti, suomi
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Opetussuunnitelmakaudet:
2020-2021, 2021-2022, 2022-2023

Kuvaus

This course introduces the students with digital marketing strategy, tactics and tools. The course applies principles of marketing to explain how to develop a digital marketing plan and put it into action through using various digital marketing tools. The course is designed for both practitioners and university students who want a comprehensive understanding of digital marketing from the business perspective.

Osaamistavoitteet

On successful completion of this course, student is able to:

-Name and explain the most common digital marketing tools

-Explain the characteristics of various digital marketing tactics

-Outline a digital marketing plan

-Plan, implement and analyze digital marketing strategies for different environments such as nonprofit and profit organizations

Suoritustavat

Nämä suoritustavat koskevat Jyväskylän yliopiston tutkinto-opiskelijoita. Muita vaihtoehtoja:

Tapa 1

Arviointiperusteet:
Verkkokurssin tehtävät
Valitaan kaikki merkityt osat
Suoritustapojen osat
x

Verkkokurssi (6 op)

Tyyppi:
Itsenäinen työskentely
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
englanti, suomi

Opetus