TJTS4505 Kuluttajakäyttäytyminen digitalisoituvassa ympäristössä (3 op)
Avainteksti
Kuvaus
Digitalisaatioon ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyviä käsitteitä ja ilmiöitä. Teoreettisia ja tutkimuksellisia näkökulmia kuluttajakäyttäytymiseen digitalisoituvassa toimintaympäristössä. Digitalisaation ja kuluttajakäyttäytymisen sovelluskohteita liiketoiminnassa.
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija 1) tunnistaa kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyvää käsitteistöä ja ilmiöitä, 2) ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyvää teoretisointia ja tutkimustietoa sekä 3) ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyviä soveltamismahdollisuuksia ja haasteita liiketoiminnassa.
Lisätietoja
Suoritustavat:
Suoritus perustuu yksilötyönä laadittavaan oppimispäiväkirjaan ja ryhmätyönä laadittavaan harjoitustyöhön.
Arviointiperusteet:
Arviointi perustuu opiskelijan yksilötyönä laatimaan oppimispäiväkirjaan sekä ryhmätyönä laadittavaan harjoitustyöhön.
Esitietojen kuvaus
Vähintään alempi korkeakoulututkinto tai sitä vastaava tutkinto.