JSBY7020 Digimarkkinoinnin opintokokonaisuuden kokoava jakso (2 op)
Opinnon taso:
Muut opinnot
Arviointiasteikko:
Hyväksytty - hylätty
Suorituskieli:
suomi
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Järjestävä organisaatio:
Avoin yliopisto
Opetussuunnitelmakaudet:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Avainteksti
Tule mukaan digimarkkinoinnin opintokokonaisuuden kokoavalle jaksolle, jolla syvennät kokonaisuuden aikana oppimaasi.
Kuvaus
Opintojaksolla sovelletaan Digimarkkinoinnin opintokokonaisuudessa opittua. Opiskelija laatii jaksolla digimarkkinointisuunnitelman valitsemalleen organisaatiolle. Opiskelijan oman opintosuunnitelman mukaiset opinnot muodostavat teoreettisen ja käytännöllisen pohjan jakson oppimistehtävälle
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- Soveltaa eri opintojaksoilla oppimiaan sisältöjä käytännössä
- Hyödyntää digimarkkinoinnin työkaluja erilaisissa päätöksentekotilanteissa
- Suunnitella organisaation digimarkkinointia sekä arvioida strategioiden ja toimenpiteiden seurauksia
- Tunnistaa digimarkkinointiin liittyviä oppimistarpeita työelämässä
Lisätietoja
Opintojakso on pakollinen Digimarkkinoinnin opintokokonaisuutta suorittaville, ja se suoritetaan opintokokonaisuuden viimeisenä opintojaksona
Esitietojen kuvaus
Digimarkkinoinnin opintokokonaisuuden muut opinnot (vähintään 13 opintopistettä)
Oppimateriaalit
Opintojaksolla ilmoitettava materiaali.
Suoritustavat
Tapa 1
Kuvaus:
Opetuksen järjestää avoin yliopisto
Arviointiperusteet:
Arviointi perustuu oppimistehtävään.
Valitaan kaikki merkityt osat
Suoritustapojen osat
x
Oppimistehtävä (2 op)
Tyyppi:
Itsenäinen työskentely
Arviointiasteikko:
Hyväksytty - hylätty
Suorituskieli:
suomi