YMAS2220 Markkinoinnin capstone-kurssi (3 op)

Opinnon taso:
Syventävät opinnot
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
suomi
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Opetussuunnitelmakaudet:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028

Avainteksti

Kurssilla opiskelijat hyödyntävät ja soveltavat markkinoinnin opinto-ohjelman aikana oppimiaan sisältöjä ja laativat ratkaisuehdotuksen annettuun tehtävään.

Kuvaus

Kurssin alussa opiskelijoille esitetään case-tehtävä käytännön liike-elämän asiakasarvon luontiin ja kommunikointiin liittyvästä haasteesta.

Opiskelijat työskentelevät ryhmissä annetun case-tehtävän parissa hyödyntäen ja soveltaen markkinoinnin opinto-ohjelmassa oppimiaan asioita.

Kurssin lopuksi ryhmät esittävät case-tehtävät suullisesti ja kirjallisesti.

Osaamistavoitteet

Kurssin suoritettuaan opiskelija

· ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja kestävyyden (ympäristö, sosiaalinen, taloudellinen) käsitteet ja pystyy analysoimaan näiden käsitteiden merkityksen asiakasarvon luonnissa ja kommunikoinnissa.

· osaa arvioida yritysten kohtaamia markkinoinnin ja myynnin haasteita erilaisissa arvonluonnin ja viestinnän konteksteissa ja osaa ehdottaa kestäviä ratkaisuja näihin haasteisiin.

Oppimateriaalit

· Case-yrityksen tarjoama materiaali

· Kaikki markkinoinnin opinto-ohjelman kursseilla käytetty oppimismateriaali

· Muu opettajan antama materiaali

Suoritustavat

Tapa 1

Kuvaus:
Ryhmätyönä laadittava ratkaisuehdotus käytännön liike-elämän ongelmaan.
Valitaan kaikki merkityt osat
Suoritustapojen osat
x

Osallistuminen opetukseen (3 op)

Tyyppi:
Osallistuminen opetukseen
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
suomi
Ei julkaistua opetusta