TJTS4505 Kuluttajakäyttäytyminen digitalisoituvassa ympäristössä (3 op)

Opinnon taso:
Syventävät opinnot
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
suomi
Vastuuorganisaatio:
Informaatioteknologian tiedekunta
Järjestävä organisaatio:
Informaatioteknologian tiedekunta
Opetussuunnitelmakaudet:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028

Avainteksti

Kuluttajakäyttäytyminen digitalisoituvassa liiketoimintaympäristössä.

Kuvaus

Digitalisaatioon ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyviä käsitteitä ja ilmiöitä. Teoreettisia ja tutkimuksellisia näkökulmia kuluttajakäyttäytymiseen digitalisoituvassa toimintaympäristössä. Digitalisaation ja kuluttajakäyttäytymisen sovelluskohteita liiketoiminnassa.

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija 1) tunnistaa kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyvää käsitteistöä ja ilmiöitä, 2) ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyvää teoretisointia ja tutkimustietoa sekä 3) ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyviä soveltamismahdollisuuksia ja haasteita liiketoiminnassa.

Lisätietoja

Suoritustavat:

Suoritus perustuu yksilötyönä laadittavaan oppimispäiväkirjaan ja ryhmätyönä laadittavaan harjoitustyöhön.

Arviointiperusteet:

Arviointi perustuu opiskelijan yksilötyönä laatimaan oppimispäiväkirjaan sekä ryhmätyönä laadittavaan harjoitustyöhön.

Esitietojen kuvaus

Vähintään alempi korkeakoulututkinto tai sitä vastaava tutkinto.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan myöhemmin.

Suoritustavat

Tapa 1

Valitaan kaikki merkityt osat
Suoritustapojen osat
x

Osallistuminen opetukseen (3 op)

Tyyppi:
Osallistuminen opetukseen
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
suomi
Ei julkaistua opetusta