JSBJ2250 Digital Marketing (KATAJA) (5 op)
Opinnon taso:
Jatko-opinnot
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
englanti
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Opetussuunnitelmakaudet:
2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Kuvaus
- Digital marketing
- Frameworks and theories in digital marketing
- Linkages between digital marketing and information systems research.
Osaamistavoitteet
The course gives an overview of academic research on digital marketing, outlines the main theories and frameworks used in the field, and suggests areas for contribution in this rapidly evolving area of marketing and information systems (IS) research.
Lisätietoja
Completion method: participation in teaching and independent assignment
Completion method's assessment criteria:- Class participation and group works during lectures (30%)
- Written assignment (70%).
Oppimateriaalit
Reading package (articles selected by the instructors).
Suoritustavat
Tapa 1
Valitaan kaikki merkityt osat
Suoritustapojen osat
x
Osallistuminen opetukseen (5 op)
Tyyppi:
Osallistuminen opetukseen
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
englanti