YMAS2220 Markkinoinnin capstone-kurssi (3 op)
Avainteksti
Kuvaus
Kurssin alussa opiskelijoille esitetään case-tehtävä käytännön liike-elämän asiakasarvon luontiin ja kommunikointiin liittyvästä haasteesta.
Opiskelijat työskentelevät ryhmissä annetun case-tehtävän parissa hyödyntäen ja soveltaen markkinoinnin opinto-ohjelmassa oppimiaan asioita.
Kurssin lopuksi ryhmät esittävät case-tehtävät suullisesti ja kirjallisesti.
Osaamistavoitteet
Kurssin suoritettuaan opiskelija
· ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja kestävyyden (ympäristö, sosiaalinen, taloudellinen) käsitteet ja pystyy analysoimaan näiden käsitteiden merkityksen asiakasarvon luonnissa ja kommunikoinnissa.
· osaa arvioida yritysten kohtaamia markkinoinnin ja myynnin haasteita erilaisissa arvonluonnin ja viestinnän konteksteissa ja osaa ehdottaa kestäviä ratkaisuja näihin haasteisiin.
Oppimateriaalit
· Case-yrityksen tarjoama materiaali
· Kaikki markkinoinnin opinto-ohjelman kursseilla käytetty oppimismateriaali
· Muu opettajan antama materiaali