YMAA3220 Digitaalinen markkinointi (6 op)
Avainteksti
Kuvaus
This course introduces students to digital marketing. The course explains the principles of formulating a digital marketing strategy and implementing it to practice via various digital marketing tactics. The course is designed for both practitioners and university students who want a comprehensive understanding of digital marketing from a business perspective.
Osaamistavoitteet
By the end of this course, students will be able to:
Understand how digitalization changes business environment
Plan digital marketing strategies
Design the use of different digital marketing channels and tools
Lisätietoja
JSBE: The course is offered in English.
Avoin yliopisto: suorituskieli suomi tai englanti
Esitietojen kuvaus
JSBE: YTTP1120 Markkinoinnin perusteet / YTTP2120 Introduction to Marketing, suositeltuina esitietoina Liiketoimintaosaamisen perusopinnot.
Avoin yliopisto: YTTP1120 Markkinoinnin perusteet tai Digimarkkinoinnin opintokokonaisuutta suorittavilta JSBY7010 Johdanto digimarkkinoinnin opintokokonaisuuteen.
Pakolliset esitiedot
- Esitietoryhmä 1
- Esitietoryhmä 2
Oppimateriaalit
Virallinen tenttikirja (saatavilla fyysisenä ja elektronisena versiona):
Lahtinen, N., Pulkka, K., Karjaluoto, H., & Mero, J. (2023). Digital Marketing Strategy: Create Strategy, Put It Into Practice, Sell More. Edward Elgar Publishing.
Sama kirja suomeksi:
Lahtinen, N., Pulkka, K., Karjaluoto, H., & Mero, J. (2022). Digimarkkinointi: luo strategia, vie se käytäntöön, myy enemmän. Alma Talent.
Huom! Sisältö kirjoissa on lähes identtinen, mutta tenttikysymykset ovat englannikieliset eli kannattaa lukea ainakin englanninkielinen versio. Suomenkielinen versio toimii tukena sanaston haltuunotossa ja suomenkielistä versiota on paremmin saatavilla fyysisessä muodossa.