JSBY7110 Digimarkkinointia käytännössä (2 op)
Opinnon taso:
Muut opinnot
Arviointiasteikko:
Hyväksytty - hylätty
Suorituskieli:
suomi
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Järjestävä organisaatio:
Avoin yliopisto
Opetussuunnitelmakaudet:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Avainteksti
Haluaisitko oppia tuntemaan, miten digimarkkinointia voidaan soveltaa ja hyödyntää käytännön tasolla? Tule mukaan Digimarkkinointia käytännössä -opintojaksolle!
Kuvaus
Kurssilla tutustutaan Googlen digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja perehdytään:
- yrityksen verkkonäkyvyyteen
- hakukonemainontaan ja –optimointiin
- hakukoneanalytiikkaan
- display-mainontaan
- markkinointimahdollisuuksiin sosiaalisessa mediassa
- mobiilimarkkinointiin
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- tunnistaa tavallisimmat digimarkkinoinnin työkalut ja niiden toimintaperiaatteet
- käyttää digimarkkinoinnin keinoja apuna liiketoiminnan kehittämisessä
- hyödyntää Googlen työkaluja suunnitellessaan digitaalista mainontaa
Oppimateriaalit
Google Digital Garage: Digimarkkinoinnin perusteet -verkkokurssi. Mahdollinen muu oppimateriaali täsmennetään Moodlessa.
Suoritustavat
Tapa 1
Arviointiperusteet:
Google Digital Garagen Digimarkkinoinnin perusteet -verkkokurssin tehtävät, loppuessee
Valitaan kaikki merkityt osat
Suoritustapojen osat
x
Itsenäinen työskentely (2 op)
Tyyppi:
Itsenäinen työskentely
Arviointiasteikko:
Hyväksytty - hylätty
Suorituskieli:
englanti, suomi