YMASYV Markkinoinnin syventävät opinnot (80 op)

Opinnon taso:
Syventävät opinnot
Arviointiasteikko:
0-5
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Opetussuunnitelmakaudet:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Valinnaiset opinnot:
Ei

Kuvaus

Markkinoinnin syventävät opinnot perehdyttävät opiskelijat kuluttajakäyttäytymiseen kestävässä kulutusyhteiskunnassa sekä myynnin johtamiseen. Valinnaiset kurssit syventävät opiskelijan ymmärrystä markkinointiresurssien- ja toimenpiteiden hallinnasta sekä digitaalisesta markkinointiviestinnästä.

Osaamistavoitteet

Kauppatieteiden maisteri ymmärtää, että markkinoinnin keskiössä on asiakasymmärryksen lisääminen ja sen pohjalta liiketoiminnan kestävä kehittäminen tavalla, joka luo arvoa asiakkaille ja yritykselle. Markkinoinnin maisteri osaa soveltaa tätä ymmärrystä yrityksen ongelmienratkaisuun markkinoinnin ja myynnin kontekstissa. Kauppatieteiden maisteri osaa soveltaa ja arvioida vastuullisen liiketoiminnan periaatteita ja toimintatapoja organisaation toiminnassa. Kauppatieteiden maisteri kykenee kriittiseen ajatteluun ja tieteelliseen tutkimukseen. 



Rakenne

Valitse kaikki (80+ op)