YMAAOK Markkinoinnin opintokokonaisuus (26 op)

Opinnon taso:
Aineopinnot
Arviointiasteikko:
0-5
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Opetussuunnitelmakaudet:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Valinnaiset opinnot:
Kyllä
Opinto-oikeus haettava erikseen:
Ei

Kuvaus

Markkinoinnin aineopinnot käsittelevät asiakaskäyttäytymistä ja asiakassuhde- ja palvelujohtamista. Valinnaisten kurssien kautta opiskelijan on lisäksi mahdollista syventää ymmärrystään markkinointiresurssien- ja toimenpiteiden hallinnasta eri toimintaympäristöissä sekä perehtyä viestinnän teemoihin.

Osaamistavoitteet

Markkinoinnin aineopinnot suoritettuaan
- opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
- opiskelija hallitsee erityisesti asiakkuuksien, asiakas- ja kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin prosessien perusteet osana organisaation toimintaa.
- opiskelija pystyy soveltamaan markkinoinnin keskeistä teoreettista tietoa pienimuotoisissa kehittämistehtävissä.
- opiskelija tunnistaa markkinointiin liittyvät keskeiset eettiset kysymykset ja ongelmat.

Esitietojen kuvaus

Ennen opintokokonaisuuden suorittamista tulee suorittaa Liiketoimintaosaamisen perusopinnot (min. 25 op) tai vastaavat opinnot. Muiden kuin kauppakorkeakoulun kauppatieteiden opiskelijoiden tulee suorittaa Liiketoimintaosaamisen perusopinnot vähintään arvosanalla 3 eli Hyvä. 

Rakenne

Valitse kaikki (26+ op)