YMAAIN Markkinoinnin aineopinnot valinnaisina opintoina (35 op)

Opinnon taso:
Aineopinnot
Arviointiasteikko:
0-5
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Opetussuunnitelmakaudet:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Valinnaiset opinnot:
Kyllä
Opinto-oikeus haettava erikseen:
Ei

Kuvaus

Markkinoinnin aineopinnot käsittelevät asiakaskäyttäytymistä ja asiakassuhde- ja palvelujohtamista. Valinnaisten kurssien kautta opiskelijan on lisäksi mahdollista syventää ymmärrystään markkinointiresurssien- ja toimenpiteiden hallinnasta eri toimintaympäristöissä sekä perehtyä viestinnän teemoihin.

Osaamistavoitteet

Markkinoinnin aineopinnot suoritettuaan
- opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
- opiskelija hallitsee erityisesti asiakkuuksien, asiakas- ja kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin prosessien perusteet osana organisaation toimintaa.
- opiskelija pystyy soveltamaan markkinoinnin keskeistä teoreettista tietoa pienimuotoisissa kehittämistehtävissä.
- opiskelija tunnistaa markkinointiin liittyvät keskeiset eettiset kysymykset ja ongelmat.

Esitietojen kuvaus

Ennen aineopintotasoisten opintojen suorittamista tulee opiskelijoiden suorittaa Liiketoimintaosaamisen perusopinnot (25-28 op), tai vastaavat opinnot (EI LITO-opinnot). Muilta kuin kauppakorkeakoulun kauppatieteiden opiskelijoilta vaaditaan suoritettujen perusopintojen arvosanaksi vähintään 3 eli Hyvä.

Rakenne

Valitse kaikki (35+ op)