TSAS7036 Liiketoimintatiedustelu (5 op)

Opinnon taso:
Syventävät opinnot
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
suomi
Vastuuorganisaatio:
Informaatioteknologian tiedekunta
Opetussuunnitelmakaudet:
2020-2021, 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024

Avainteksti

Kurssilla perehdytään liike- ja asiakastoimintatiedusteluun (Business Intelligence & Customer Intelligence)

Kuvaus

Liike- ja asiakastoimintatiedustelu käsitteenä (Business Intelligence & Customer Intelligence). Asiakastoimintatiedustelun eri ulottuvuudet. Keskeisiä asiakastoimintatiedusteluun liittyviä käsitteitä, ilmiöitä ja menetelmiä. Teoreettisia näkökulmia asiakastoimintatiedusteluun. Teknologian ja sen kehityksen vaikutus asiakastoimintatiedusteluun. Asiakastoimintatiedon hyödyntämisen hallinta ja haasteet.

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija 1) ymmärtää liiketoimintatiedustelun sekä asiakastoimintatiedustelun käsitteen ja menetelmät, 2) tuntee asiakastoimintatiedusteluun liittyvää teoretisointia ja 3) ymmärtää asiakastoimintatiedustelun hyödyntämisen menetelmiä sekä käytännön mahdollisuuksia. Opiskelija tuntee myös liiketoiminta- ja asiakastoimintatiedustelun keskeisen käsitteistön sekä osaa soveltaa asiakastoimintatiedustelua käytännön analyysiin.

Esitietojen kuvaus

Vähintään alempi korkeakoulututkinto tai sitä vastaava tutkinto.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan myöhemmin.

Suoritustavat

Tapa 1

Kuvaus:
Oppimispäiväkirja ja ryhmätyönä tehtävä harjoitustyö.
Arviointiperusteet:
Suorituksen arviointi perustuu yksilötyönä laadittavaan oppimispäiväkirjaan ja ryhmätyönä laadittavaan harjoitustyöhön.
Valitaan kaikki merkityt osat
Suoritustapojen osat
x

Itsenäiset tehtävät ja ryhmätyönä tehtävä harjoitustyö (5 op)

Tyyppi:
Osallistuminen opetukseen
Arviointiasteikko:
0-5
Suorituskieli:
suomi
Työskentelytavat:

Oppimispäiväkirja ja ryhmätyö

Ei julkaistua opetusta