TSAS7036 Liiketoimintatiedustelu (5 op)
Avainteksti
Kuvaus
Liike- ja asiakastoimintatiedustelu käsitteenä (Business Intelligence & Customer Intelligence). Asiakastoimintatiedustelun eri ulottuvuudet. Keskeisiä asiakastoimintatiedusteluun liittyviä käsitteitä, ilmiöitä ja menetelmiä. Teoreettisia näkökulmia asiakastoimintatiedusteluun. Teknologian ja sen kehityksen vaikutus asiakastoimintatiedusteluun. Asiakastoimintatiedon hyödyntämisen hallinta ja haasteet.
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija 1) ymmärtää liiketoimintatiedustelun sekä asiakastoimintatiedustelun käsitteen ja menetelmät, 2) tuntee asiakastoimintatiedusteluun liittyvää teoretisointia ja 3) ymmärtää asiakastoimintatiedustelun hyödyntämisen menetelmiä sekä käytännön mahdollisuuksia. Opiskelija tuntee myös liiketoiminta- ja asiakastoimintatiedustelun keskeisen käsitteistön sekä osaa soveltaa asiakastoimintatiedustelua käytännön analyysiin.
Esitietojen kuvaus
Vähintään alempi korkeakoulututkinto tai sitä vastaava tutkinto.
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan myöhemmin.
Suoritustavat
Tapa 1
Itsenäiset tehtävät ja ryhmätyönä tehtävä harjoitustyö (5 op)
Oppimispäiväkirja ja ryhmätyö