JSBY7110 Digimarkkinointia käytännössä (2 op)
Opinnon taso:
Muut opinnot
Arviointiasteikko:
Hyväksytty - hylätty
Suorituskieli:
englanti, suomi
Vastuuorganisaatio:
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Järjestävä organisaatio:
Avoin yliopisto
Opetussuunnitelmakaudet:
2020-2021, 2021-2022, 2022-2023
Kuvaus
Kurssilla tutustutaan Googlen digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja perehdytään:
- yrityksen verkkonäkyvyyteen
- hakukonemainontaan ja –optimointiin
- hakukoneanalytiikkaan
- display-mainontaan
- markkinointimahdollisuuksiin sosiaalisessa mediassa
- mobiilimarkkinointiin
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- tunnistaa tavallisimmat digimarkkinoinnin työkalut ja niiden toimintaperiaatteet
- käyttää digimarkkinoinnin keinoja apuna liiketoiminnan kehittämisessä
- hyödyntää Googlen työkaluja suunnitellessaan digitaalista mainontaa
Lisätietoja
Opintojakson toteutus voi olla joko suomeksi tai englanniksi. Kieli täsmennetään vuosittain opetusohjelmassa.
Oppimateriaalit
Google Digital Garage: Digimarkkinoinnin perusteet -verkkokurssi. Mahdollinen muu oppimateriaali täsmennetään Moodlessa.
Suoritustavat
Nämä suoritustavat koskevat Jyväskylän yliopiston tutkinto-opiskelijoita. Muita vaihtoehtoja:
Tapa 1
Arviointiperusteet:
Google Digital Garagen Digimarkkinoinnin perusteet -verkkokurssin tehtävät, loppuessee
Valitaan kaikki merkityt osat
Suoritustapojen osat
x
Itsenäinen työskentely (2 op)
Tyyppi:
Itsenäinen työskentely
Arviointiasteikko:
Hyväksytty - hylätty
Suorituskieli:
englanti, suomi