FTES008 Asiantuntijuus fysioterapiatieteessä (3 op)
Opinnon taso:
Syventävät opinnot
Arviointiasteikko:
Hyväksytty - hylätty
Suorituskieli:
suomi
Vastuuorganisaatio:
Liikuntatieteellinen tiedekunta
Opetussuunnitelmakaudet:
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020
Kuvaus
Sisältö
Oman alan ammatillisen ja tieteellisen asiantuntijuuden monialaisuus
Oman osaamisen tunnistaminen
Oman asiantuntijuuden kehittymisen arviointi portfolion avulla
Työnhaun dokumentit
Suoritustavat
Aktiivinen osallistuminen seminaareihin: 20 tuntia
Ryhmätyöskentely, jonka tuotoksena tehty esitys työharjoittelukokemuksista ja asiantuntijuuden kasvusta opintojen aikana jaetaan ensimmäisen vuoden opiskelijoiden kanssa.
Itsenäinen opiskelu, mm. portfoliotyöskentely
Arviointiperusteet
Tehtävien hyväksytty suorittaminen
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• osaa kuvata asiantuntijuuden keskeiset osa-alueet ja käsitteet,
• osaa arvioida kriittisesti omaa osaamistaan ja kehittymistään asiantuntijana,
• on sisäistänyt asiantuntijuutensa terveystieteellisen erityisluonteen sekä
• osaa analysoida oman tieteenalansa asiantuntijuutta yhteiskunnallisista, yhteisöllisistä ja yksilöllisistä näkökulmista eri tehtävissä
• osaa kuvata asiantuntijuuden keskeiset osa-alueet ja käsitteet,
• osaa arvioida kriittisesti omaa osaamistaan ja kehittymistään asiantuntijana,
• on sisäistänyt asiantuntijuutensa terveystieteellisen erityisluonteen sekä
• osaa analysoida oman tieteenalansa asiantuntijuutta yhteiskunnallisista, yhteisöllisistä ja yksilöllisistä näkökulmista eri tehtävissä
Lisätietoja
Opintojen viimeinen kevätlukukausi
Esitietojen kuvaus
Terveystieteiden maisterin tutkintoon vaadittavat muut opinnot ja Asiantuntijaharjoittelu -kurssi suoritettu tai vähintään aloitettu
Oppimateriaalit
Työelämäpalvelut: https://opiskelu.jyu.fi/fi/tyoelamapalvelut
Työelämäinformaation tietopalvelu: https://www.jyu.fi/tytti
Työelämäinformaation tietopalvelu: https://www.jyu.fi/tytti
Suoritustavat
Tapa 1
Valitaan kaikki merkityt osat
Suoritustapojen osat
x
Julkaisematon arviointikohde